The best Side of کتاب صوتی انسان خردمند

Wiki Article

با سلام و تشکر و خسته نباشید...اگر ممکنه از صدای آقای رضوی برای روایت کتاب استفاده کنید ..ممنون

این به معنای ترسیم یک مسیر است و سپس به آن می چسبید. تونی رابینز  می گوید: “اگر فقط چند میلی متر از مسیر منحرف شوید، در مدت زمان کوتاهی ممکن است متوجه تغییر مسیر خود نشوید.

شخصیت‌های علمی برجسته‌ی زیادی در دنیا تلاش کرده‌اند پلی میان دانشمندان و نظریه‌ های آن‌ها با عموم مردم که تحصیلات دانشگاهی مرتبط ندارند، ایجاد کنند. بیشتر این افراد دانشمندان علوم پایه هستند و با پا گذاشتن در دنیای ترویج علم یافته‌های هیجان انگیز سرزمین دانش را به شکلی جذاب و قابل‌فهم در اختیار عموم گذاشته‌اند. کتاب‌های زیادی در نتیجه‌ی تلاش این افراد در سراسر دنیا منتشر شده‌اند که می‌توانند افراد را به دنیای دانش بیشتر علاقه‌مند کنند، به کنجکاوی‌هایشان پاسخ بدهند و تصویر واضح‌تری از آنچه دانشمندان انجام می‌دهند، ارائه کنند.

در این شرایط اپیدمی کرونا و ماندن در خانه، رمان رو گوش کردم، زحمت زیادی برای اجرای آن کشیده شده، سپاسگزارم.

۴٫ کتاب صوتی طرح بزرگ اثر استیون هاوکینگ و لئونارد ملودینو

منظور هاردی این است پیدا کنید کسانی را که مناسب می دانید و از اطراف خودتون حذف کنید.

این کتاب بسیار جذاب و خواندنی است؛ اما کاکو در بیشتر آثارش با انتقادات جدی‌ای از سوی متخصصان علم و ترویج علم، از جمله ساده‌سازی بیش‌ازحد و نشان دادن تصویری خاص و استثنایی و کمی دور از واقع از مباحث علمی مواجه است.

پاسخ به غلامرضایی– متاسفانه این امکان به دلیل حمایت از نویسنده و گوینده کتاب در سایت صورتی‌ها وجود نداره

با گذشت زمان از سالها تا دهه ها، یک تصمیم ظاهراً بی نتیجه ممکن است منجر به یک اشتباه محاسباتی بزرگ شود”.

انتخاب ها ریشه دستاوردهای ماست. ما در طول زندگی خود یا انتخاب هایی کرده ایم که به نتیجه ای رسیده ایم یا فکر می کنیم انتخابی نکرده ایم لیکن در واقع انتخاب کرده ایم که دریافت کننده منفعلی باشیم از هر چیزی که سر راه مان قرار گرفته است!

دایره اول کتاب حاضر به زبان ساده برای ارتباط با اکثریت نوشته شده است و به خواننده زندگی ماجراجویانه، آزادی و حرکت از موفقیت به حائز اهمیت بودن و درخشش را نشان می دهد. به طور کلی این اثر خوانشی فوق العاده است…

برچسب‌ها: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، کتاب گویا، داستان صوتی کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، داستان صوتی

تولید صوتی: آوای بوف آذری یا زبان باستان آذربایجان

۳٫ کتاب صوتی click here تاریخ علم تبیین جهان هستی اثر استیون واینبرگ

Report this wiki page